Ads

hujan bintang glitter

Ads3

glitter graphic

glitter graphic


About Quercetin:

Quercetin is a phytochemical that is part of the coloring found in the skins of apples and red onions. It has been isolated and is sold as a dietary supplement.


In the Body:

Quercetin is a powerful antioxidant. It is also a natural anti-histamine, and anti-inflammatory. Research shows that quercetin may help to prevent cancer, especially prostate cancer.


Why Use It:

Quercetin's antihistamine action may help to relieve allergic symptoms and asthma symptoms. The anti-inflammatory properties may help to reduce pain from disorders such as arthritis. Men who are concerned about prostate problems would also benefit from quercetin. Quercetin may also help reduce symptoms like fatigue, depression and anxiety.


Where To Find Quercetin:

To get more quercetin, you can increase your intake of apples and red onions, which will improve your diet. If you want more quercetin, you can take it as a dietary supplement.












Dis fruits are Sooo delicioussss.....nyummmy3..... hihihi
I WILL GIVE YOU MY LIFE (2 PM)-Eng sub*





[Teacyeon]

Ijen apeuji ma ijen uljido ma
Don’t hurt anymore, don’t cry anymore
Naega neoreul jikyeo jundago neowa yeong wonhi hamkkerago

I’m going to watch over you, we’ll be together forever


[Junho]
Sarangeul mideobwa dashin duryeowo ma
Believe in love, don’t be scared anymore
Neoreul haeng bokhage haejuge tago ireohke ni apeseo ineunde

I’m standing in front of you like this, telling you I will make you happy


[WooYoung]
Nae moksumeul geonda nae moksumeul geonda
I’m risking my life, I’m risking my life
Naega neoreul sarang hagiye nae moksum kkaji geonda

In order to love you I’m risking even my life


[Junsu]
Ireon naema eumeul neon ani jakku bogo shipeun mam ani
Do you know my heart, the heart that keeps wanting to see you?
Sarang hagiye nan moksumdo geonda

In order to love, I’m risking my life


[Nickhun]
Ijen honja anya nawa hamkke janha
You’re not alone now, you’re together with me
Sesange jichyeoseo himi deul ttaedo naega neoreul wiro hajanha

When you’re tired of life and when it gets hard, I will comfort you


[Chansung]
Sarangeul mideobwa ijen nareul jikyeobwa
Believe in love, watch over me now
Neoreul haeng bokhage haejuge tago ireohke ni apeseo ineunde-e

I’m standing in front of you like this, telling you I will make you happy


[Junho]
Nae moksumeul geonda nae moksumeul geonda
I’m risking my life, I’m risking my life
Naega neoreul sarang hagiye nae moksum kkaji geonda

In order to love you I’m risking even my life


[Junsu]
Ireon naema eumeul neon ani jakku bogo shipeun mam ani
Do you know my heart, the heart that keeps wanting to see you?
Sarang hagiye nan moksumdo geonda

In order to love, I’m risking my life


[Junho]
Eotteon geoto uril galla noheulsu eopgiye

Nothing can tear us apart, however you see it,


[Junsu]
Amado urin unmyeong igeji

It’s our destiny


[WooYoung]
Nae moksumeul geonda nae moksumeul geonda
I’m risking my life, I’m risking my life
Naega neoreul sarang hagiye nae moksum kkaji geonda

In order to love you I’m risking even my life


[Junsu]
Ireon naema eumeul neon ani jakku bogo shipeun mam ani
Do you know my heart, the heart that keeps wanting to see you?
Sarang hagiye nan moksumdo geonda
In order to love, I’m risking my life
Sarang hagiye nan geonda

In order to love you, I’m risking it all.




video










Bila sebut sahaja tentang CINTA, msti smua org ada pengalaman cintanya yg tersendiri. Ada yg bahagia, ada yg kecewa, ada cinta yg berbalas, ada jg yg bertepuk sebelah tangan (xde respon), ada yg direstui, ada yg dihalang (mcm lagu kumpulan scan plak-kau dipaksa, aku terpaksa) n mcm2 kisah cinta lg. Walau apepun kisah cinta anda, sy doakan anda bahagia dgn pasangan anda. Xkira ape pun dugaan yg anda alami, jgn sesekali berputus asa, yakinlah dgn jodoh dari Allah.... Wah, xsangka i berfalsafah sal cinta n jodoh mlm ni...huhu....Arghh! xkisah la, janji jiwang (^__^) Hoyaehhhh!!! huhu....mingu ni ade lagu jiwang baru, jum kite layan same2.....Fuuhhhh!!!





Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi

Di saat aku mulai mencintaimu,

berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,

Di saat kau tinggalkan diriku pergi,

Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,

Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,

Di saat kau tinggalkan diriku pergi,

Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,

Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….
Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini

Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,

Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku

Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta


P/s: ini gambar hiasan semata-mata (tiada kaitan dgn yg idup @ meningal)


Xcomplete asenya lau xdgr n tgk vd penyanyinya skali... So, jum kite layan lagu jiwang ni. Video ni pun xde kaitan nga sesiapa jgk, juz 4 fun (^__^)..... Zaasssshhhhh!!!!


video




Toing......Toing........Toing.........!!!!! Bosan nyer arini duk kt blik sesorg, jum kita layan lagu jiwang best nie.....Zassssh!!!

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Di tinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Dan ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkan ku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
Merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Dalam harapan




Hah.....amacam??? ade yg suda mengalirkn i mata ke? or ade yg suda terlena nga dodoian lagu nie? huhu.....ermmm....xkisah la apepn, janji i suke lagu ni n hope anda sume terhibur.....mahu lg?? jum kita layan vd lagu ni plak....jeng.....jeng.....jeng.......!!!

video






Tips kekal sihat, cantik & menawan (sesuai untuk wanita & lelaki)



 
1. Agar wajah selalu segar, berseri-seri dan cantik, cucilah minima 5 kali sehari dengan air wudhu. Jangan langsung dikeringkan, biarkan menitis dan kering sendiri. Lalu ambillah sajadah, shalat, berdzikir, dan berdo’a. 


2. Untuk menghilangkan stress, perbanyaklah ‘olahraga’. Cukup dengan memperbanyakkan solat. Ketika solat, kita mengerakkan seluruh tubuh. Lalu berkonsultasilah pada Allah SWT dengan dzikir dan do’a. 


3. Untuk pelembab, agar awet muda, gunakanlah senyuman. Tidak hanya di bibir tapi juga di hati. Jangan lupa bisikkan ‘kata kunci’, “Allahuma Kamma Hassanta Khalqii Fahassin Khuluqii” (Ya Allah sebagaimana engkau telah memperindah kejadianku, maka perindah pula akhlaqku). (HR Ahmad).- ( DOA TENGOK CERMIN ). 





4. Untuk punya bibir cantik, bisikkan kalimat-kalimat Allah, tidak berbohong atau menyakiti hati orang lain, tidak menyombongkan diri atau takbur. 




5. Agar tubuh langsing, mulus, diet yang teratur dengan berpuasa seminggu 2 kali, Isnin dan Khamis. Jika kuat, lebih bagus lagi puasa Nabi Daud AS i.e. selang satu hari. Makanlah makanan halal, perbanyak sayuran, buah-buahan, dan air putih. 


6. Untuk mengembangkan diri, sebarkan salam dan sapaan. Dengan demikian kita akan banyak dikenal dan disayangi. 





KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN – SHAHIR AF8

  

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang


Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?


Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan


Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti


Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata


Semakin lama semakin rekah 
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan


glitter-graphic